Pachu Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Ni vet på adressboken på ens Wii? Där har man ju ett wii nummer. Där kan man lägga till ochså Wii nummer. Men när jag ska trycka och skicka kommer de ut "Cofiirming Registrieion ... You must registrion one another.." bla bla bla. och sen väntar jag men inget ändras.. Hur skickar jag brev till andras Wii? Wii freind code allså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Man måste adda varandras koder för att det ska funka. När båda har addat rätt kod så tar det en stund, sen kan man skicka brev! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 "En stund" är upp till 24 timmar, annars är något fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 21 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Okej förstår. Mitt Wii nummer är : 6253 9182 6782 0671 . Kan nån adda mej så ^^ Skriv ert nummer ochså om ni ska adda mej. Vill f*n ha lite Wii mail kompisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Jag kan adda dig, men det går inte nu, för jag kanske råkar väcka min kompis som sover över eller mina föräldrar? Hoppas jag kommer ihåg tills imorrn :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ockero Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 moste ha internet på wii först :D om du har det så klara dig sälv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Okej förstår. Mitt Wii nummer är : 6253 9182 6782 0671 . Kan nån adda mej så ^^ Skriv ert nummer ochså om ni ska adda mej. Vill f*n ha lite Wii mail kompisar.Har addat dig nu, men du måste adda mig med! Mitt Wiinummer: 5878 6524 7972 5517 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.