Ceto Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Hejsan alla jag skulle vilja fråga hur man använder Loot share jag vet ej hur man gör skulle gärna vilja veta hur man gör :D. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Trycker på lootshare ikonen i en värld som stödjer det. Easy as pie. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 21 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Ok jag gör det men ingen av mina kompisar eller jag får nåt ska man göra nåt innan eller?? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 vänta en minut och slå på samma gubbe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 22 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Vadå slå på samma gubbe? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 vet du ens vad lootshare är och vad den gör?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 22 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 (redigerat) Nee man jag har för mig att man ska dela med sig med andra t.ex. coins o drops..... osv Redigerat 22 Mars 2008 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShinyBlood Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 :meddum: Du måste vara i en lootshare värld, du måste vara i multi och dina kompisar måste stå 16 rutor eller mindre från killet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 25 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Ok kommer man att få saker av varandra då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 jag har ingen aning om vad han snackar om, men till och med jag fattar ATT PENGARNA DELAS MELLAN ALLA MEDLEMMAR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 jag har ingen aning om vad han snackar om, men till och med jag fattar ATT PENGARNA DELAS MELLAN ALLA MEDLEMMAR coinshare ja.. -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg