MaryJane Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 Min dator mus är hel knäpp för när jag spelar cs och sgår med (W,A,S,D) när ja håller ner en tangent så kan ja knappt röra musen (pekaren) det bara hackar eller står still. Vad e fel . är den trasig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 20 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2008 vad har du för mus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 nånskit mus typ gamestop heter den kostar ca 59kr - 99kr så den var nog inte så hög kvalite på. men har haft den snart 1 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 (redigerat) alltså, är det en lasermus eller vad? Det är nog det jag tror han menar ;) Redigerat 21 Mars 2008 av GlassApan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 AJA JAG HAR EN LASER MUS P.S DOM MED EN BOLL UNDER SUGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Testa att ha en musmatta eller papper eller nått under. Optiska är inte så bra som de säger de ska vara. Väldigt känsliga för sprickor i bord m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 funkar det inte med en musmatta så bör du köpa en ny mus, en 99kronors mus har nog inte så hög kvalite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 varför skulle ja inte ha en musmatta? Då köper jag en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 http://www.webhallen.com/prod.php?id=70159 Den musen är något och rekommendera om du vill ha något billigt, bra för bashandlingar till din datorn. Min brorsa har haft en sån i 4år nu, aldrig stött på något problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Kanske dåliga batterier? :-/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Förslag på nån bra och billig spelmus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Förslag på nån bra och billig spelmus?Den jag länkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.