TheChosenOne Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Everybody was kung fu fighting, *Tjinga binga bing bing bong* Those kids were fast as lightning, *Bidi ba bidi ba bidi ba* In fact it was a little bit of frightening,*Tjinga binga bing bing bong* But they did it with expert timing. *Bidi ba bidi ba bidi ba* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 som keylogger sa http://www.webhallen.com/prod.php?id=39343 är skit skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 som keylogger sa http://www.webhallen.com/prod.php?id=39343 är skit skönYes, den håller fortfarande. Logitech G9 är dock the shit. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Testa att ha en musmatta eller papper eller nått under. Optiska är inte så bra som de säger de ska vara. Väldigt känsliga för sprickor i bord m.m.mm jag håler med. min brukar vara sådär. felet e att du har något lent o slet under.... lägg någonting o lent eller slet under kanske går bättre... P.S orka stava rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Jag använder http://www.x7.cn/en/product.asp?id=13 jävligt bra för spel osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 MX518 är det bästa valet om du vill ha en billig spelmus. Sedan finns ju de dyrare G5 respektive G9 också. Fyfan, den musen äger imba. Har den :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 1 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 ja får se när ja köper en ny mus det blir mellan MX518 eller razor . köper när ja fixat pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Ifall det ska vara en Razor, vilken skulle det vara isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 1 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 nån som är skön. och ja undrar hur mycket väger dem? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Razer är smidigast, bäst för FPS spel också, men spelar du strategi osv så kör på MX518 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Razer är smidigast, bäst för FPS spel också, men spelar du strategi osv så kör på MX518 istället.Så går det ju inte att säga, det är ju först och främst en fråga om vad man själv tycker. Måste också påpeka att Logitech G9, kanske även Microsofts Sidewinder, är svårslagna möss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 MX518 är pekdonet som är i min hand. Dock så kan det fastna chips och sånt under knapparna vilket resulterar att knapparna låter högt och fastnar ibland. Men, men. Det kanske bara är jag som har det problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.