Gäst Glassgubben Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Min bror har en massa soft air gun som jag brukar kunna få låna om han är i närheten xD vilka har ni då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Nja vet inte vad dem heter. Typ en eagle och 2 andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 En uzi, ett pumphagel och en pistol. Känner dessvärre inte till namnet på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Glock 17, Smith and Wesson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Nja vet inte vad dem heter. Typ en eagle och 2 andraDesert Eagle ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 hmm, ni vet väll reglerna på fuska.se? Inget snack om olagliga saker. Och här erkänner ni själva att NI har soft airguns, vilket är helt olagligt eftersom ingen av er ännu har fyllt 18(detta gäller inte glassgubben eftersom han skrev att hans brorsa har soft airguns och TheWho har inte angett ålder så han vet jag inte heller). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 (redigerat) Man får använda softairguns ifall man är 12 bara man har licens. (Tillstånd av polisen) EDIT: La till en grej. Redigerat 22 Mars 2008 av Animator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Man får använda softairguns ifall man är 12 bara man har licens. (Tillstånd av polisen) EDIT: La till en grej. Det är ingen licens på soft air guns. Bara en 18års gräns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 (redigerat) Mm, guggo har rätt. Och animator: Ja, du får använda soft airgun om du är underårig men det är under vissa omständigheter(Det brukar krävas en övervakare på soft airgun spel för att man ska få vara med). Men nu var det så att i tråden frågade han:"Vilka har ni?". Så dom som svarade på frågan svarade att dom hade soft airguns. Ingen av dom skreva att det var deras föräldrar eller liknande som ägde soft airguns. EDIT: Glömde att tillägga att det är helt OMÖJLIGT att få speciellt tillstånd från polisen att äga soft airguns om man är under 18 år. Redigerat 22 Mars 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 alla försäljare jag pratat med har sagt att det visst är lagligt så länge det sker med förälders vetskap och uppsyn. misstänker att de är jävligt svårt för dig att ta reda på huruvida våra föräldrar känner till våra soft air guns eller inte. ot, beretta m92fs tror jag den heter, samt en annan okänd modell. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 alla försäljare jag pratat med har sagt att det visst är lagligt så länge det sker med förälders vetskap och uppsyn. misstänker att de är jävligt svårt för dig att ta reda på huruvida våra föräldrar känner till våra soft air guns eller inte. ot, beretta m92fs tror jag den heter, samt en annan okänd modell. :) Jo, det stämmer att man får spela soft airgun om en förälder övervakar en. Men man är ändå inte tillåten att ÄGA en soft airgun om man är under arton. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 (redigerat) men varför bryr du dig? JAG ÄGER en desert eagle. sen finns det softairguns som leksaker till ungar som skuter jätte svagt. hur vet du att dom inte menar de? Redigerat 22 Mars 2008 av Totorio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.