Hoppa till innehåll

Soft Air Gun


Gäst Glassgubben
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

hmm, ni vet väll reglerna på fuska.se? Inget snack om olagliga saker. Och här erkänner ni själva att NI har soft airguns, vilket är helt olagligt eftersom ingen av er ännu har fyllt 18(detta gäller inte glassgubben eftersom han skrev att hans brorsa har soft airguns och TheWho har inte angett ålder så han vet jag inte heller).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm, guggo har rätt. Och animator: Ja, du får använda soft airgun om du är underårig men det är under vissa omständigheter(Det brukar krävas en övervakare på soft airgun spel för att man ska få vara med). Men nu var det så att i tråden frågade han:"Vilka har ni?". Så dom som svarade på frågan svarade att dom hade soft airguns. Ingen av dom skreva att det var deras föräldrar eller liknande som ägde soft airguns.

 

EDIT: Glömde att tillägga att det är helt OMÖJLIGT att få speciellt tillstånd från polisen att äga soft airguns om man är under 18 år.

Redigerat av Firecracker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alla försäljare jag pratat med har sagt att det visst är lagligt så länge det sker med förälders vetskap och uppsyn. misstänker att de är jävligt svårt för dig att ta reda på huruvida våra föräldrar känner till våra soft air guns eller inte.

 

ot, beretta m92fs tror jag den heter, samt en annan okänd modell. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

alla försäljare jag pratat med har sagt att det visst är lagligt så länge det sker med förälders vetskap och uppsyn. misstänker att de är jävligt svårt för dig att ta reda på huruvida våra föräldrar känner till våra soft air guns eller inte.

 

ot, beretta m92fs tror jag den heter, samt en annan okänd modell. :)

Jo, det stämmer att man får spela soft airgun om en förälder övervakar en. Men man är ändå inte tillåten att ÄGA en soft airgun om man är under arton.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Totorio

men varför bryr du dig? JAG ÄGER en desert eagle. sen finns det softairguns som leksaker till ungar som skuter jätte svagt. hur vet du att dom inte menar de?

Redigerat av Totorio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...