Firecracker Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 (redigerat) det finns inga soft airguns som det inte är 18 års åldersgräns på. I så fall är det en leksak och inte en soft airgun. Men du verkar tydligen tro att leksaker kan heta soft airguns. Redigerat 22 Mars 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 (redigerat) min lillebror har en sån den är köpt på "toys R us" och på den förpackningen står det soft air gun med rosa bokstäver och på den förpackningen så är det 12års gräns. så det berkar som du har fel :P Redigerat 22 Mars 2008 av Totorio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 PÅ en förpackning min brosa har så står det ''only for 14 and up,kids whit age under 14 are not ''allowed'' to buy this item'' Jag vet typ inte hur allowed stavas utan min brosa sa det som stog på lådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 (redigerat) min lillebror har en sån den är köpt på "toys R us" och på den förpackningen står det soft air gun med rosa bokstäver och på den förpackningen så är det 12års gräns. så det berkar som du har fel :P Haha, jamen då är det ju så självklart att det är en leksak. Jag menade inte riktigt sådana extremfall XD Glassgubben: Vad är det för soft airgun? Är den inköpt från en svensk butik? För annars kan det vara landet den kommer ifrån som har andra lagar än i sverige. Men om någon av er är tveksamma så kan ni ju gå in på www.airsoftsverige.com och fråga i forumet där. Då tror jag nog att ni kommer att vara säkra på vilken åldersgräns det är ;) Redigerat 22 Mars 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 PÅ en förpackning min brosa har så står det ''only for 14 and up,kids whit age under 14 are not ''allowed'' to buy this item'' Jag vet typ inte hur allowed stavas utan min brosa sa det som stog på lådan. Isådanafall är den importerad från ett land där de har 14 års gräns på soft air guns, men i Sverige är det 18+ på alla. Jädrigt kul att ha soft air gun krig btw, har någon testat det? :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 PÅ en förpackning min brosa har så står det ''only for 14 and up,kids whit age under 14 are not ''allowed'' to buy this item'' Jag vet typ inte hur allowed stavas utan min brosa sa det som stog på lådan. Isådanafall är den importerad från ett land där de har 14 års gräns på soft air guns, men i Sverige är det 18+ på alla. Jädrigt kul att ha soft air gun krig btw, har någon testat det? :-D Naej men har sett på,det ser as kul ut, asså längtar tills jag får köpa soft air guns :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Sj så har man en MP5 och någon random thai-pistol, som dock inte brukas längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 jag och typ 20 kompisar körde soft air gun krig med paintbollkulor i somras. Riktigt roligt fast sved som f*n. en av mina kompisar hade ju en uzi som köp svin hårt och en annan hade en shotgun som kör rätt bra den med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Äre typ inte så att man måste vara över 18 för att köpa? I alla fall, jag har, 2 pumphagel, en P22 (pistol/trasig) och en M4 som har ett trasigt magasin. BTW, jag har testat SAG-krig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Äre typ inte så att man måste vara över 18 för att köpa? I alla fall, jag har, 2 pumphagel, en P22 (pistol/trasig) och en M4 som har ett trasigt magasin. BTW, jag har testat SAG-krig! Man måste vara 18 både för att köpa och för att äga. Och för er som undrar så är det "riktiga" och officiella namnet för soft airgun "airsoft". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Jag har Desert eagle (trimmad) och PSG (otrimmad). :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 hur trimmar man dom?. min deagle har förlorat stinget på sistone. förr kunde den skuta hål i läskburkar nu stutsar dom bara iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.