Hoppa till innehåll

Soft Air Gun

Gäst Glassgubben

Rekommendera inlägg

• Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Totorio

min lillebror har en sån den är köpt på "toys R us" och på den förpackningen står det soft air gun med rosa bokstäver och på den förpackningen så är det 12års gräns. så det berkar som du har fel :P

Redigerat av Totorio
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Glassgubben

PÅ en förpackning min brosa har så står det ''only for 14 and up,kids whit age under 14 are not ''allowed'' to buy this item''

Jag vet typ inte hur allowed stavas utan min brosa sa det som stog på lådan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

min lillebror har en sån den är köpt på "toys R us" och på den förpackningen står det soft air gun med rosa bokstäver och på den förpackningen så är det 12års gräns. så det berkar som du har fel :P

Haha, jamen då är det ju så självklart att det är en leksak. Jag menade inte riktigt sådana extremfall XD

Glassgubben: Vad är det för soft airgun? Är den inköpt från en svensk butik? För annars kan det vara landet den kommer ifrån som har andra lagar än i sverige. Men om någon av er är tveksamma så kan ni ju gå in på www.airsoftsverige.com och fråga i forumet där. Då tror jag nog att ni kommer att vara säkra på vilken åldersgräns det är ;)

Redigerat av Firecracker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

PÅ en förpackning min brosa har så står det ''only for 14 and up,kids whit age under 14 are not ''allowed'' to buy this item''

Isådanafall är den importerad från ett land där de har 14 års gräns på soft air guns, men i Sverige är det 18+ på alla.

Jädrigt kul att ha soft air gun krig btw, har någon testat det? :-D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Glassgubben

Isådanafall är den importerad från ett land där de har 14 års gräns på soft air guns, men i Sverige är det 18+ på alla.

Jädrigt kul att ha soft air gun krig btw, har någon testat det? :-D

Naej men har sett på,det ser as kul ut, asså längtar tills jag får köpa soft air guns :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Totorio

jag och typ 20 kompisar körde soft air gun krig med paintbollkulor i somras. Riktigt roligt fast sved som f*n. en av mina kompisar hade ju en uzi som köp svin hårt och en annan hade en shotgun som kör rätt bra den med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Äre typ inte så att man måste vara över 18 för att köpa?

I alla fall, jag har, 2 pumphagel, en P22 (pistol/trasig) och en M4 som har ett trasigt magasin.

BTW, jag har testat SAG-krig!

Man måste vara 18 både för att köpa och för att äga.

Och för er som undrar så är det "riktiga" och officiella namnet för soft airgun "airsoft".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...