eeewwhh Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Här kan ni posta era easytoon filmer!:D Om ni inte har easytoon kan ni ladda ner det här http://www.superfundungeonrun.com/easytoon/ Jag laddar några: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 (redigerat) hehe, rätt bra animationer faktiskt, gillade speciellt skateboard animationen. Jag har själv försökt med easytoon men mina resultat blev värdelösa. Jag antar att jag lade ned lite för lite möda i mina filmer... Redigerat 22 Mars 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 hehe, rätt bra animationer faktiskt. Jag har själv försökt med easytoon men mina resultat blev värdelösa. Jag antar att jag lade ned lite för lite möda i mina filmer... Kanske borde man försöka igen. Tack! heheDu kan ju ladda upp dom som vart värdelösa också för skojs skull :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 (redigerat) Hmm, blev nåt konstigt när jag skulle ändra mitt förra inlägg. Så detta inlägg är helt onödigt.... Nja, jag sparade inte direkt dom värdelösa :P Redigerat 22 Mars 2008 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 22 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 (redigerat) Hmm, blev nåt konstigt när jag skulle ändra mitt förra inlägg. Så detta inlägg är helt onödigt.... Nja, jag sparade inte direkt dom värdelösa :P Okej. synd :P Redigerat 23 Mars 2008 av JETMonkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azade Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 (redigerat) Kul program! :lol: Här är min. Lite insperation tagen från Momoko's stick pwnage Redigerat 27 Mars 2008 av Azade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 En av mina första xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.