KaramellKing Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 (redigerat) Hejsan kom på en sak nu som jag skulle vilja ta upp.Kan man inte se andra varningsloggar?Jag blir så himla nyfiken på att se andras.Och om man vill kan man ju såklart välja att inte visa det.Vad tycker ni om denna idé?Skulle vara kul tycker jag. Redigerat 22 Mars 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 22 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2008 Nja, vet inte riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Njao, det skulle väll kanske vara en bra idé. Men det spelar väll igenteligen inte så stor roll om man kan eller inte kan se andras varningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Hejsan kom på en sak nu som jag skulle vilja ta upp.Kan man inte se andra varningsloggar?Jag blir så himla nyfiken på att se andras.Och om man vill kan man ju såklart välja att inte visa det.Vad tycker ni om denna idé?Skulle vara kul tycker jag.Det kunde man förut, och detta är privat. Jag gillar inte alls idén att snoka i andras varningsloggar för att det är "kul". Då dömer man personer efter varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Det är väl privat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Det är väl privat.Precis, det är jävligt lågt att kolla i folks varningsloggar för att det är "kul". Seriöst, admin borde skaffa bättre regler och permabanna folk som Tuff när de spammar såhär. -.-' Ta efter MMOWNED lite och vi blir bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 Juste tycker det ska vara privat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 jo, men han syftade väll på att man skulle få välja om man vill visa sina varningar eller inte, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 (redigerat) Jo men då måste ju någon annan som admin eller nån koda det till forumet också, lite onödigt att göra det i onödan eftersom att jag tror att de flesta inte kommer att visa deras varningar. Redigerat 23 Mars 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 mm, inte för att den kodningen skulle vara svårast men det är nog som sagt var helt onödigt igenteligen. Då är det bättre att dom lägger ned möda på lite mer omfattande ändringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Vad kännar man på att visa sina varningar?, Vrf vill man vet hur många varningar en person har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 24 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 (redigerat) Det är väl privat.Precis, det är jävligt lågt att kolla i folks varningsloggar för att det är "kul". Seriöst, admin borde skaffa bättre regler och permabanna folk som Tuff när de spammar såhär. -.-' Ta efter MMOWNED lite och vi blir bättre. Permabanna mig? :o O RLY?Det var ett förslag.Sen får ni säga vad ni tycker.Om det där räknas som spam,vilket jag inte tror att det gör så ge mig en varning då?Det var ett FÖRSLAG. On-Topic:Jag tyckte det skulle kunna vara kul att se det.Dock kan det bli lite svårt. Redigerat 24 Mars 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.