Gäst NettanSthlm Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Hej! Japp, när du kommer in på sista banan, där de röda pengarna är under broarna. Ställ dig på den trädgrenen som ligger på backen där och hoppa. Då kommer det ner en "studskudde" som du kan hoppa på och kommer då upp i luften. Där finns de sista röda pengarna! Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Oj, tack! nu fixade det sig ju. Vilken svår extrabana det var, iallafall tyckte jag det först. Tjänar det något till att få 100% på extrabanorna, händer det något extrakul i slutet då? Nu har jag fått 100% på alla banorna på nivå 2 utom bana 2:5. Den heter Watch out for Lakitu eller liknande. Det som fattas är ett rött mynt. Jag har kollat överallt jag kan komma på, skjutit sönder allt möjligt och jag hittar det inte. Det måste vara nåt klurigt med det också. Nån som kommer ihåg var? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NettanSthlm Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Hej du! Kan bara säga att på den banan är det många röda mynt under "stockarna" som man ska hoppa på...bla en under kaktusen precis på slutet. Sen MÅSTE man ta alla röda mynt som "flyger" med de röda gubbarna. Och de är många på slutet! Om man får 100 på alla banor i en värld så får man ju en extra bana och en bonus bana. Men om man även tar 100 på extra banan så händer det ingenting mer. Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Nettan, har du klarat 4:ans extrabana än? Jag har just lyckats ta mig dit och jag klarar inte heller av den. Har klurat på om de små blå gubbarna har nåt med saken att göra. Det verkar ju som att man måste göra nåt för att ta sig in i de hålen som sitter en bit upp i luften. Har försökt att hoppa på dem men då tar de bara fast babymario. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NettanSthlm Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Hej! Nej, jag har inte heller lyckats klura ut den ännu.... :unsure: Jag hoppas på att Chihuahua kommer på det snart.... GLAD PÅSK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 hmmm :huh: den banan hara jag inte spelat det måste jag göra :D har liksom 100% på alla värdar :D ;) lycka till med allt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Ja gör det blue yoshi och hoppas att du kommer på hur man ska göra. Jag har ett annat problem nu, på bana 3:2 tror jag det var, den heter jungle rythm. På nåt sätt måste man ska hitta en dörr nånstans eftersom man får en nyckel. Man hittar ett frågetecken som innehåller en röd knapp och då kommer man ner i en tunnel med vatten och en sån där hund som man ska rida på ryggen på. När man hoppar på molnet så skriver de att det är nåt klurigt med den banan och att det är massor av hemligheter. hur ska man göra där, nån som vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 hm.. kan du beskriva lite mer? jag kan kolla i morgon uhr man gör på den där banan som ni frågade först om! om ni vill :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Fyrans extrabana är det vi menade först, den heter nåt i stil med Impossible Maze (omöjlig labyrint). Vi hittar inte ut ur labyrinten. Problemet är antagligen att man måste ta sig in genom några dörrar som sitter en bit ovanför plattformarna, de hänger liksom i luften. Vi tror att man ska använda sig av de märkliga blå gubbarna som är där men det är det vi inte lyckats lista ut hur. Det kanske helt enkelt inte går att klura ut banan och därför kallas den impossible, vem vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 jag lovar att kolla upp så mycket jag kan och jag har spelet igång nu :D men jag hittar inte heller ut :( men jag ger inte upp i första taget :lol: ska snart berätta hur man gör :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 JAG KLARADE DET :D:D:D:D:D har ni gått in i den gången så att man kommer till en bubbla med en mulvad? där i från tror jag att jag kan förska att förklara. för jag är lite osäker fast jag nyss klarade av det :$ hah :P men när man är klar med mulvaden så går man igensom en tunnel och ut. där ska det finnas en låda. putta mer er den och sedan rammalar den ner någonstans. så ska man göra genom hela banan. men jag varnar er! när man kommer en liten bit till så kommer det vatten som går raktfram och sedan rinner dete vartten ovanför er och sedan rinner det ner. men ni kan bara gå rakt fram. och gå en liten bit tills ni ser en låda och en köttätande växt. spring tillbaka så fort ni kan för att få med er lådan spring bakaom den och vidare ner (med lådan såkart :D) hopaps att ni fattar. och dem dära lila monstren! ät upp dom :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Oj, jag måste ha missat en del annat på den banan för jag har inte hittat nån gång med en mullvad. Hur gjorde du för att komma in genom dörrarna som satt ovanför marken, eller behövde man inte gå genom dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg