Vendetta Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 (redigerat) Finns det några gratis program man kan göra 2D-3D animationer, några gratis photoshop liknande program (eller nån gratis version av phtoshop) och nått ritnings prgram som paint fast bättre och mer advancerat De som ger det bästa programmet(n) enligt mig får 100FM (var) Redigerat 23 Mars 2008 av CrossFall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 23 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 (redigerat) GIMP www.gimp.org/ Liknande funktioner som photoshop, fast gratis Som Pain, fast mer avancerat Redigerat 23 Mars 2008 av MoveMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 23 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2008 GIMP www.gimp.org/ Liknande funktioner som photoshop, fast gratis Som Pain, fast mer avancerat Ska prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 (redigerat) Gimp är mer för 2d animationer, 3d animationer kan jag inte så mycket om men jag tror nog att Blender är bra. Redigerat 24 Mars 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Gimp är mer för 2d animationer, 3d animationer kan jag inte så mycket om men jag tror nog att Blender är bra. Jo, jag svarade mer med syfte på (eller nån gratis version av phtoshop) och nått ritnings prgram som paint fast bättre och mer advancerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Blender äger om man ska göra 3D saker (vill ogärna säga bilder...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 48893 Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Blender äger om man ska göra 3D saker (vill ogärna säga bilder...).Man kan göra 3D-modeller, animationer (t.o.m. hela filmer), bilder, specialeffekter (t.ex. till videos), spel lr så leker man med fysikmotorn (t.ex. softbodies, fluid).Det är gratis men otroligt komplicerat. [En bra tutorial] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bloo Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 För att göra filmer är det bättre att använda Macromedia Flash MX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 GIMP håller jag verkligen med om. Mycket lättare än Photoshop . Leker med både CS3 och GIMP 2.0 . :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.