Thunder Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Vad gillar ni för grupp? Jag diggar ju asså deep purple och metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Nja jag gillar inte hårdrock men metallica är ganska bra ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 the darkness e danska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Jag vet inte iaf det e hård rock då men Hammerfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Stratovarius och Manowar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 hårdrock? då lyssnar jag hellre på mina klasskompisars evinnerliga tjatter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 HAMMERFALL!! the best. sen har vi ju zz-top, ac/dc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 glömde iron maiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Ac/dc,Guns and roses,Kizz,zz-top,Saxon mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Son-kl3vin Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Asså jag gillar ju ironmaiden mest men vet nån vad man ska för musik när man gör cs movie jag vet att hård rock e bra te d men asså artist pch låt kan ni ge nåra förslag? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Hej! Jag gillar E-type och Per Gessle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Jag gillar HammerFall och The Darkness.har bara hört en låt av The Darkness från min mobil och den var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.