Eve_95 Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Jag gillar eveline :rolleyes: det är ;) litte rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Ekman: jävligt bra musik smak! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 För det första så är the darkness ej hårdrock..utan glam rock som står för: Gay Los Angeles Music! för det andra METALLICA!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Asså jag HATAR verkligen min brorsa. Alltid måste han lyssna på sin j*vla hip-hop musik asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 Herr Kaio: Hip-Hop comes from heaven, Metal comes from hell ;) Och Hip-Hop is f*cking irriterande..yeah yeah gangsta åka bil.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 27 November 2004 Rapport Dela Skrivet 27 November 2004 Herr Kaio: Hip-Hop comes from heaven, Metal comes from hell ;) Och Hip-Hop is f*cking irriterande..yeah yeah gangsta åka bil.... Pop come's from a gayparadise between heaven and earth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 28 November 2004 Rapport Dela Skrivet 28 November 2004 Herr Kaio:Ett sant ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 December 2004 Rapport Dela Skrivet 2 December 2004 Krystal: Jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 Vad gillar ni för grupp? Jag diggar ju asså deep purple och metallica. metallica äe inte hårdrock!... iaf inte dom sånger jag har hört men metallica är åndå bra! annars gillar jag Nightwish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 För det första så är the darkness ej hårdrock..utan glam rock som står för: Gay Los Angeles Music! för det andra METALLICA!!!!!!!! the darkness är från england eller så var det irland bara så att du vet *host* metallica suger GUNS N' ROSES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
new jooles Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Jag gillar Ozzy Osbourne, Black Sabbath(1970-1978), Metallica, AC/DC, m.f AC/DC ÄGER METALLICA ÄR GANSKA BRA OCKSÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 (fredrikm92 @ 08/12-2004 21:05:58) Vad gillar ni för grupp? Jag diggar ju asså deep purple och metallica. metallica äe inte hårdrock! ... iaf inte dom sånger jag har hört men metallica är åndå bra! annars gillar jag Nightwish Vad f*n står du o säger? :evil: Du kanske bara har hört någon av Metallica's ägande ballader?? Men som sagt, Metallica spelar metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.