Slumpen Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Per Gessle, Marilyn Manson ,Limp Bizkit ÄR INTE HÅRDROCK(METAL) :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: : Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 (Rumiko @ 20/04-2004 20:20:26) Edguy e bra fast de ju metal.Men hårdrock..hmm... Metallica Hårdrock och metal är samma sak. Edguy spelar power metal och Metallica spelar thrash metal. Jag gillar Sonata Arctica (finskt power metal band) och Within Temptation (holländskt goth metal band). Ska se dem på Gates of Metal i sommar! :D Nån mer som ska dit? Var är det nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 (redigerat) Per Gessle, Marilyn Manson ,Limp Bizkit ÄR INTE HÅRDROCK(METAL) :per gessle e inte nån hårdrockare heler gn'r rhcp the darkness Redigerat 27 Augusti 2004 av nikee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Per Gessle, Marilyn Manson ,Limp Bizkit ÄR INTE HÅRDROCK(METAL) :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: : Marilyn Manson är metal och rock. Limp Bizkit är pop och rock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Marilyn Manson ,Limp Bizkit ÄR DÅLIGA!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 Nej, marilyn mansion är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 Nej, marilyn mansion är bra! Ja, men det finns många som inte gillar rock/metal eller annorlunda sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. Fusion Skrivet 24 April 2004 Rapport Dela Skrivet 24 April 2004 metallica är inte hårdrock.. det är trash/speed metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Om det gäller hård rock gillar jag nog Linkin Park Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. Fusion Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 Om det gäller hård rock gillar jag nog Linkin Park linkin park är äcklig nu-metal...och jag kan stolt säga att jag aldrig har gillar linkin park. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 26 April 2004 Rapport Dela Skrivet 26 April 2004 (redigerat) Rammstein, Disturbed, Korn, SlipKnoT, Inflames och Murderdolls äger sönder allt Redigerat 4 Juli 2004 av CiR3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 jag tycker om metallica med låten Frantic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.