Apoca Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 (Mr. Fusion @ 26/04-2004 18:35:27) Om det gäller hård rock gillar jag nog Linkin Park linkin park är äcklig nu-metal... och jag kan stolt säga att jag aldrig har gillar linkin park. bra sagt! linking park, fjortis rock!!ne men alla har rätt till sin egna musik. diggar Ac/Dc, Rammstein, Zz-top(inte metal, jazz/rock) Hamerfall m.m. typ någon mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Han som sjunger i The darkness har f*n ingen pung, låter det som. Arch Enemy, In Flames, Children Of Bodom och Dark Tranquillity är jävligt bra metal band!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 the Darkness Och Hammerfall är bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 30 April 2004 Rapport Dela Skrivet 30 April 2004 Inte The darkness :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr. Fusion Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 the darkness är inte nödvändigtvis bra med dome coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas_e_Cool Skrivet 5 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2004 Maiden Maiden Maiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metallica Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 metallica black sabbath dom absolut bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
metallica Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 metallica är inte hårdrock.. det är trash/speed metal det är en slags hård rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Metallica rockat sten hårt och det gör rhcp med!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zapp Skrivet 26 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2004 Metallica rockat sten hårt och det gör rhcp med!! dom banden är värsta bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Det som MÅSTE lyssnas på är: Arch Enemy, Children Of Bodom, Devildriver, Vintersorg och Amon Amarh :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 27 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2004 Jag vet inte iaf det e hård rock då men Hammerfall Håller med! Hammerfall är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.