Karata Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 linkinpark och slipknot är dom bästa, men ja lyssnar nästan på allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Hammer Fall, Night Wish ( osäker på hur det stavas ) Murder Dolls mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 ja, nightwish e också bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Per Gessle, Marilyn Manson ,Limp Bizkit ÄR INTE HÅRDROCK(METAL) :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: : tyvär men limp bizkit är inte metal lr hård rock lr vad du tror. limp bizkit e skit hip-hop.hela det bandet suger sångaren är värsta tönten ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 och per gessle är inte hårdrock heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimmer Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Folket på det här forumet verkar å ena sidan digga gammal 70-talsrock, å andra sidan Nu-metal. Jag gillar inget av det. När det kommer till metal finns det ett band som knäpper alla andra på nosen: Tool. Grymma texter och riff, världens bästa sångare, allt! Men man måste ha tålamod för att gilla dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (CiR3 @ 27/06-2004 22:54:56) Rammstein, Disturbed, Korn, Millencolin,Iron Maiden och Ac / Dc tycker jag e skit bra ;) Har ändrat Musik smak :P Nu lyssnar jag på: KoRn, SlipKnoT, MurderDolls, Disturbed och In Flames murder dolls e helt kung! kom på ett nytt bra band...velvet revolver dom har några bra låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 kan bero på att dom är så pass bra att man måste skriva dem flera gånger... In Flames In Flames Håller med, måste jag nog säga.In Flames Sen är även Children of Bodom bra, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimmer Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Jepp, In Flames är ett bra band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Ja, de är ett riktigt bra band Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 JAg hörde Nightwish's nya singel igår.Den heter Nemo..sk*tbra låt asså :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 JAg hörde Nightwish's nya singel igår.Den heter Nemo..sk*tbra låt asså :cool: Jag tycker att Nemo låter Mest som Opera. alltså så tycker jag den suger :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.