Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Kanske redan finns en sån här tråd men jag har tittat igenom och HITTAR INGEN så jag får göra en ny själv.

Alltså, det här med att inkassera ränta.

Det finns en fin liten knapp där men när man trycker på den händer inget och man kommer tillbaka till samma ruta, lika mycket poäng, och man kan trycka på den igen hur många ggr som helst men inget händer!

Ska det va så och isåfall kan nån förklara detta för en liten idiot som suttit här och gnuggat stället där geniknölarna skulle suttit i femti år!?

Skrivet

ok din lilla idiot (skoja bara)

Du kan bara ta ut räntan efter 21 dagar eller vad det är fast om du sätter in eller tar ut poäng då måste du börja om dagarna alltså så måste du vänta 21 dagar igen.

Hoppas du förstod

Skrivet

Inte liten idiot. STOR.

Det vet jag, men jag fattar inte resten...

hur vet man precis när det gått 21 dar, och varför kan man klicka 4 miljarder gånger i rad på samma knapp egentligen!?!?!?

Är det meningen!?

Gäst Soffan
Skrivet

Men jag tycker det borde komma upp en ruta som det står:

"Du använder ränta! Du kan inte sätta in några poäng"

Så borde det stå...

Lr så kanske det var en dum ide!

Gäst Soffan
Skrivet

Det var en dum idé man får ju ränta när man sätter in poängen.

Ja men när man startar räntan menar jag!
Gäst Xboxplayer
Skrivet

du får inte sätta in eller ta ut poäng under 21-dagarsperioden.

det står på banksidan idiot (skoja bara)

Skrivet

Hej!

Om du vill inkassera räntan omedelbart så ska du köpa ett inkassera räntan, kort i affären. Annars så inkasserar du räntan inom 21dagar, förutsatt att du inte har tagit ut eller lagt in något på banken under den tiden.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...