Chihuahua Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Kanske redan finns en sån här tråd men jag har tittat igenom och HITTAR INGEN så jag får göra en ny själv. Alltså, det här med att inkassera ränta. Det finns en fin liten knapp där men när man trycker på den händer inget och man kommer tillbaka till samma ruta, lika mycket poäng, och man kan trycka på den igen hur många ggr som helst men inget händer! Ska det va så och isåfall kan nån förklara detta för en liten idiot som suttit här och gnuggat stället där geniknölarna skulle suttit i femti år!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 ok din lilla idiot (skoja bara) Du kan bara ta ut räntan efter 21 dagar eller vad det är fast om du sätter in eller tar ut poäng då måste du börja om dagarna alltså så måste du vänta 21 dagar igen. Hoppas du förstod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 18 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Inte liten idiot. STOR. Det vet jag, men jag fattar inte resten... hur vet man precis när det gått 21 dar, och varför kan man klicka 4 miljarder gånger i rad på samma knapp egentligen!?!?!? Är det meningen!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 japp det är det du kan inte se om det är 10 dagar kvar du får väl helt enkelt gissa din STORA idiot (skoja bara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 eller vänta tills han ska ta ut pengarna eftersom det är inte så himla viktigt om det, bara om man kanske har över 1000 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Jag tycker att man skulle få ränta automatiskt! Man ska få ha fria uttag och insättningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Men jag tycker det borde komma upp en ruta som det står: "Du använder ränta! Du kan inte sätta in några poäng" Så borde det stå... Lr så kanske det var en dum ide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Det var en dum idé man får ju ränta när man sätter in poängen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Det var en dum idé man får ju ränta när man sätter in poängen. Ja men när man startar räntan menar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 du får inte sätta in eller ta ut poäng under 21-dagarsperioden. det står på banksidan idiot (skoja bara) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 får man itte ens lägga in??? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Hej! Om du vill inkassera räntan omedelbart så ska du köpa ett inkassera räntan, kort i affären. Annars så inkasserar du räntan inom 21dagar, förutsatt att du inte har tagit ut eller lagt in något på banken under den tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.