Chainsawkitten Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Gothërfall e ju rätt najs: http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendID=81175402 I fråga om ilska och nattsvarta lyrics är ju de äldre bitarna av Aktiv Dödshjälp riktigt trevligt. http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendID=18168272 Tyvärr är det mest nyare stuff på deras MySpace, men man kan få tag på Gråtens Kalla Bris och Mordbrand från deras gamla skivbolag: www.evigtlidande.com. Deras hemsida finns på www.aktivdodshjalp.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 The Berzerker, sök på det i youtube. Det är grindcore men du kanske gillar det ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Du VILL HA HÅRD MUSIK? Det är ju jag expert på Cannibal Corpse, är ett av världens brutalaste band Deicide, Jävligt hård dem med CHildren of bodom är per gessle jämfört med Cannibal Corpse! snälla sluta säg att du är expert på metal, JAG VET AT DU HAR EN JÄKLA AFFISCH HEMMA! kan du nått utan den? annars är ju Killswitch Engage och Sonic Syndicate ganska bra. Men seriöst, Jag menar att jag kan dem flesta DM band, inte att jag är expert på hela skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Du VILL HA HÅRD MUSIK? Det är ju jag expert på Cannibal Corpse, är ett av världens brutalaste band Deicide, Jävligt hård dem med CHildren of bodom är per gessle jämfört med Cannibal Corpse! snälla sluta säg att du är expert på metal, JAG VET AT DU HAR EN JÄKLA AFFISCH HEMMA! kan du nått utan den? annars är ju Killswitch Engage och Sonic Syndicate ganska bra. Men seriöst, Jag menar att jag kan dem flesta DM band, inte att jag är expert på hela skiten. det var ju det du sa, om han nu vill ha bra Brutal Death-Metal ska han f*n inte lyssna cannibal corpse, lyssna istället på The Berzerker eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Varken Cannibal Corspe eller Deicide lät särskilt arga. Lät mest som band som tror att de är så j*vla coola men bara är skrattretande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Haha, Då kan du inte ha hört så särskilt mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Cannibal Corpse, Dimmu Borgir, Durm Und Strang(Inte deathmetal, men bra) Rammstein,(Hardcore-Metal) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Slipknot är nu tid.. gubbs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Gutrot är ju också rätt bra om du gillar folk som gurglar i micken. ( Goregrind ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Haha, Då kan du inte ha hört så särskilt mycket!Sångstilen brukar vara någorlunda samma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Cannibal Corpse, Dimmu Borgir, Durm Und Strang(Inte deathmetal, men bra) Rammstein,(Hardcore-Metal) Öhöm, Rammstain är då inte hardcore eller något som har någonting med hardcore att göra. Industri metal/rock är mycket bättre beskrivning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Vad jag vet så tog Rammstein efter Kraftwerk som var Industrial. Enda skillnaden är att de är Industrial METAL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.