00Bloody00 Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Jag har 2 frågor om 2 spel nämligen World Of Warcraft (WOW) och Warcraft 3 The frozen throne (WC3 TFT) (WOW) Jag vill spela på en privserver men jag undrar bara hur man skaffar realmlist och sånt måste man köpa wow då eller är det nåt annat man måste göra?? (WC3 TFT) Jag vill hosta en bana men jag undrar hur kan någon hjälpa?? Hjälp mig snälla skulle uppskatta alla som hjälper mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Jag har 2 frågor om 2 spel nämligen World Of Warcraft (WOW) och Warcraft 3 The frozen throne (WC3 TFT) (WOW) Jag vill spela på en privserver men jag undrar bara hur man skaffar realmlist och sånt måste man köpa wow då eller är det nåt annat man måste göra?? (WC3 TFT) Jag vill hosta en bana men jag undrar hur kan någon hjälpa?? Hjälp mig snälla skulle uppskatta alla som hjälper mig! WoW: Du kan ladda ned spelet helt lagligt från WoW Europes hemsida, dock är det olagligt att spela på en private server så jag tänker inte förklara det med realm listen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
00Bloody00 Skrivet 27 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Jag har 2 frågor om 2 spel nämligen World Of Warcraft (WOW) och Warcraft 3 The frozen throne (WC3 TFT) (WOW) Jag vill spela på en privserver men jag undrar bara hur man skaffar realmlist och sånt måste man köpa wow då eller är det nåt annat man måste göra?? (WC3 TFT) Jag vill hosta en bana men jag undrar hur kan någon hjälpa?? Hjälp mig snälla skulle uppskatta alla som hjälper mig! WoW: Du kan ladda ned spelet helt lagligt från WoW Europes hemsida, dock är det olagligt att spela på en private server så jag tänker inte förklara det med realm listen. Men asså Vart laddar man ner det då som en tria så finns det ingen realmlist eller nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Här laddar du ner 10-dagar trial. http://teaser.wow-europe.com/index_se.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 WC III Frågan: Starta WC III: TFT, gå in på "Battlenet" (en knapp i menyn). Skriv in ditt användarnamn och lösenord ( antar att du har det redan(?) Tryck på "Custom Games" Nere i hörnet finns det en knapp som heter "Create Game", tryck på den. Välj banan du vill hosta och skriv in namnet. Klart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
00Bloody00 Skrivet 5 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 WC III Frågan: Starta WC III: TFT, gå in på "Battlenet" (en knapp i menyn). Skriv in ditt användarnamn och lösenord ( antar att du har det redan(?) Tryck på "Custom Games" Nere i hörnet finns det en knapp som heter "Create Game", tryck på den. Välj banan du vill hosta och skriv in namnet. Klart! Men asså jag har gjort det men det kommer ingen jag satt i 7 timmar en gång och refreshade men ingen kom :( Här laddar du ner 10-dagar trial. http://teaser.wow-europe.com/index_se.html Jag vet men där kan man inte ändra realmlist eller nåt sånt skit för man får bara en startningsmapp då :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg