Hoppa till innehåll

Har Frågor Om 2 Spel Snälla Hjälp

Rekommendera inlägg

Jag har 2 frågor om 2 spel nämligen World Of Warcraft (WOW) och Warcraft 3 The frozen throne (WC3 TFT)

(WOW)

Jag vill spela på en privserver men jag undrar bara hur man skaffar realmlist och sånt måste man köpa wow då eller är det nåt annat man måste göra??

(WC3 TFT)

Jag vill hosta en bana men jag undrar hur kan någon hjälpa??

Hjälp mig snälla skulle uppskatta alla som hjälper mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheWho

Jag har 2 frågor om 2 spel nämligen World Of Warcraft (WOW) och Warcraft 3 The frozen throne (WC3 TFT)

(WOW)

Jag vill spela på en privserver men jag undrar bara hur man skaffar realmlist och sånt måste man köpa wow då eller är det nåt annat man måste göra??

(WC3 TFT)

WoW: Du kan ladda ned spelet helt lagligt från WoW Europes hemsida, dock är det olagligt att spela på en private server så jag tänker inte förklara det med realm listen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(WOW)

(WC3 TFT)

WoW: Du kan ladda ned spelet helt lagligt från WoW Europes hemsida, dock är det olagligt att spela på en private server så jag tänker inte förklara det med realm listen.

Men asså Vart laddar man ner det då som en tria så finns det ingen realmlist eller nåt sånt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WC III Frågan: Starta WC III: TFT, gå in på "Battlenet" (en knapp i menyn). Skriv in ditt användarnamn och lösenord ( antar att du har det redan(?) Tryck på "Custom Games" Nere i hörnet finns det en knapp som heter "Create Game", tryck på den. Välj banan du vill hosta och skriv in namnet. Klart!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WC III Frågan: Starta WC III: TFT, gå in på "Battlenet" (en knapp i menyn). Skriv in ditt användarnamn och lösenord ( antar att du har det redan(?) Tryck på "Custom Games" Nere i hörnet finns det en knapp som heter "Create Game", tryck på den. Välj banan du vill hosta och skriv in namnet. Klart!

Men asså jag har gjort det men det kommer ingen jag satt i 7 timmar en gång och refreshade men ingen kom :(

Här laddar du ner 10-dagar trial.

http://teaser.wow-europe.com/index_se.html

Jag vet men där kan man inte ändra realmlist eller nåt sånt skit för man får bara en startningsmapp då :/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...