JosJuice Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Pokémon_sprites.bmp ;>"Sidan kan inte visas eftersom den använder en typ av komprimering som är ogiltig eller som inte stöds." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Ni verkar ha mycket skoj i den här tråden :lol: Här är min första Pokemon sprite någonsin. Blev riktigt nöjd, hans namn är Charger och är en Elektrisitet och Fighting Pokemon. Han kanske ser liten ut men han kan få en attack på 310 och special attack på 302. Får jag ingen Feedback elr? :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 (redigerat) Ni verkar ha mycket skoj i den här tråden :lol: Här är min första Pokemon sprite någonsin. Blev riktigt nöjd, hans namn är Charger och är en Elektrisitet och Fighting Pokemon. Han kanske ser liten ut men han kan få en attack på 310 och special attack på 302. Får jag ingen Feedback elr? :rolleyes: Den får 4/5 liknar för mkt en människa Redigerat 29 December 2008 av Umbreon24 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Ni verkar ha mycket skoj i den här tråden :lol: Här är min första Pokemon sprite någonsin. Blev riktigt nöjd, hans namn är Charger och är en Elektrisitet och Fighting Pokemon. Han kanske ser liten ut men han kan få en attack på 310 och special attack på 302. Får jag ingen Feedback elr? :rolleyes: Den får 4/5 liknar för mkt en människa tkr okså att den liknar en människa :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Det är typ meningen. Skit många Pokémon som liknar människor ju. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mibö Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 omg... leafant eleplant mamrooth torchpion flamepion erupion bara några till ett eget spel för länge sen (dom där sprites suger, hittade bara inte andra) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Coola ! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 en som jag gjorde :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 en som jag gjorde :rolleyes: får jag ingen feedback eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 (redigerat) 3/5 Har börja göra sprites helt själv :P Va tycks? Liknar Dusclops för mycke... Den e fire o ghost Redigerat 2 Januari 2009 av Kuddmannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 3/5 Har börja göra sprites helt själv :P Va tycks? Liknar Dusclops för mycke... Den e fire o ghost den var snygg men den är som du säger, den liknar liknar dusclops för mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Tre nya ja gjorde :P En liten onödig film ja gjorde på 10minuter :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg