DjLudde Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Alla var as najs! Förutom den lila electrode... Får jag ha med dinna sprites i mitt spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 Alla var as najs! Förutom den lila electrode... Får jag ha med dinna sprites i mitt spel? Såklart! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 (redigerat) Här är min första! Jag fattade inte riktigt hur man gjorde men här är den! :D Den blev sk*t dålig!!! <_< Den här blev mycket snyggare än den förra! Det tog mig ca. 1 min att göra denna :D sprite.bmp sprite_charizard.bmp Redigerat 28 Oktober 2008 av BlackTiger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Här är min första! Jag fattade inte riktigt hur man gjorde men här är den! :D Den blev sk*t dålig!!! <_< Den här blev mycket snyggare än den förra! Det tog mig ca. 1 min att göra denna :D Man ser att de e dina första! Men mina första vad inte så mycket bättre heller :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Den här är min senaste! jag fick tips från http://www.youtube.com/watch?v=JL6zAHqSdoQ Den här är jag Nöjd med!! :D :D :D Empolatza.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Mycket bättre!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Den här är min senaste! jag fick tips från http://www.youtube.com/watch?v=JL6zAHqSdoQ Den här är jag Nöjd med!! :D :D :D Varför är alla dina bilder så STORA? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Den här är min senaste! jag fick tips från http://www.youtube.com/watch?v=JL6zAHqSdoQ Den här är jag Nöjd med!! :D :D :D Varför är alla dina bilder så STORA? :o för att jag zommar Jag är ny i detta men jag har gort en ganska häftig. Riktigt snygg!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Men gör bilderna mindre efter då :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRAAZY Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Denna ska jag göra mindre! ;) ( försöka i alla fall) Milapre1.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 29 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Jag menar inte pokemonarna utan att du tar bort all vit tom yta runtomkring! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 (redigerat) hahah, min första, Elicate Min andra, Pidgini Redigerat 29 Oktober 2008 av TGLarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg