JosJuice Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 PNG är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Ok. Det va så det va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Så här då xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Så här då xD Värför färgar du inte om kropparna/huvuna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Så här då xDFörstora dom inte så mycket zooma in när du arbetar med dom och så kan du färglägga om oxå så blir det snyggt :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 http://img519.imageshack.us/img519/4302/ngetda6.png Vad tycks? Jag tänker starta en spriteshop för jag har blivit sämre på att gör sprites... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 7 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Dom tre första var skit bra och den sissta oxå :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Tack men det var den sista jag var minst nöjd med! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 7 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Haha okej men den var inte SUPER bra men jag gillar den för jag gillar båda pokémonarna du blandade i den ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Amen då är det ju som att jag skulle tycka den här va fin bara för att jag gillar Scaromory och Marowak <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Är inte så nöjd med den här <_< Magimer.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 1. Cool! 2. Ta en ljusare färg på ögat för det syns inte så mycke... 3. Lägg upp den i png format istället (när du väljer namn på bilden skriv .png efter namnet) så behöver man inte trycka på någon länk! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg