MixedStuff Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 (redigerat) Det går inte att ladda upp i png Redigerat 7 November 2008 av Umbreon24 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Jo, du skriver bara Magimer.png istället för Magimer... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 här är den nya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Coolare tycker jag iaf! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 (redigerat) Tack här kmr en till gjorde den på ca 5min Redigerat 7 November 2008 av Umbreon24 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Ha ha! :lol: Påminner om mina! Har fler på en annan dator... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 mm fasst dina är snyggare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Har någon en bra guide till sprites? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Sätt bara ihop delar från olika pokemon och sen färgar du om pokemonen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 (redigerat) En av mina första gjord av Mr.Mime och Delcatty Ge gärna kritik så jag vet vad jag ska göra bättre på nästa. En ny gjord av Monferno och Buizel,ge gärna kritik. Redigerat 8 November 2008 av Mixx0r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 (redigerat) edit Redigerat 8 November 2008 av fubbis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 8 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 En av mina första gjord av Mr.Mime och Delcatty Ge gärna kritik så jag vet vad jag ska göra bättre på nästa. En ny gjord av Monferno och Buizel,ge gärna kritik. Den med Mr.mime var bra för att vara en av dina första ;) Dock var den med Monferno och buizel inte så bra för den så bara ut som en Monferno med lite annan färg på ett ställe typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg