Jos Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Tack Umbreon24. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 dina är skit snygga Axeman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Hehe tack igen. :lol: Här är en till. Sprite_Megabuzz.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Du blir bara bättre och bättre :cool: Här är en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 November 2008 Rapport Dela Skrivet 9 November 2008 Hejsan kolla in min nya Regi pokemon http://img254.imageshack.us/img254/5334/pkm1fddan6.png Namn:RegiGhost Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Jag har Copyright på det namnet :( ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Här är tre nya. Dom kanske inte blev så bra får jag var lite slarvig med dom. Tre_nya_sprites_som_gick_ganska_snapt.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 coola men lite slarviga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Det var ett tag sedan som jag gjorde sprites så den här blev kanske inte så bra... Det är en nedgradering till Gastly, gjorde med och utan dimma, vet inte vilket som blev bäst, vad tycker ni? http://i35.tinypic.com/2myntpw.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 Här är en ny. Den är nästan precis som Luxray bara att han står precis som Persian. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Här är en ny. Den är nästan precis som Luxray bara att han står precis som Persian. Smart :D Måste ge beröm till alla små ungar som lärt sig att hantera paint här, sådär höll jag också på när jag var 10-12 år gammal, förutom att då fanns det knappt folk i min ålder som lärt sig använda paint. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 November 2008 Rapport Dela Skrivet 12 November 2008 Här är en ny. Den är nästan precis som Luxray bara att han står precis som Persian. Du är bra AxeMan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg