fuckaloco Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Onödigt, bara kemiska reaktioner i hjärnan...Bara en ursäkt för att du inte får någon kärlek. Lugn, alla hittar någon för eller senare. Bara en ursäkt? Haha, har de senaste två åren läst på om kemi och biologi (på min fritid). Men människan får väl tro på vad den vill, att kärlek är något nödvåndigt... Those who are blind and educated in lies, will never find the truth. But those who seek and are open to the truth will find it. Okej, det var ett rätt så onödigt citat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Härligt och mysigt. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Onödigt, bara kemiska reaktioner i hjärnan... Bara en ursäkt för att du inte får någon kärlek. Lugn, alla hittar någon för eller senare. Bara en ursäkt? Haha, har de senaste två åren läst på om kemi och biologi (på min fritid). Men människan får väl tro på vad den vill, att kärlek är något nödvåndigt... Those who are blind and educated in lies, will never find the truth. But those who seek and are open to the truth will find it. Okej, det var ett rätt så onödigt citat... Nödvändigt tror jag inte att det är, visst kan man klara sig utan. Men det skulle isånafall bli väldigt tråkigt, enligt mig. No offence, men om du blir lyckligt kär någon gång förstår du vad jag menar. Om du nu kan bli kär, vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2008 Har man en gång varit riktigt lyckligt kär kan man inte vara utan kärlek mer. Jag kan inte det iaf x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2008 Har man en gång varit riktigt lyckligt kär kan man inte vara utan kärlek mer. Jag kan inte det iaf x) w0rd som f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Har man en gång varit riktigt lyckligt kär kan man inte vara utan kärlek mer. Jag kan inte det iaf x) w0rd som f*n! Men vi som bara har varit med om motsatsen vill bara slippa skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Jag har varit med om motsatsen en del gånger och visst, det är inte skoj. Men jag vill ändå inte släppa kärleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Jag har varit med om motsatsen en del gånger och visst, det är inte skoj. Men jag vill ändå inte släppa kärleken. Men du har varit med om lyckligt också. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Jo, iofs. Då suger det ju inte totalt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Jo, iofs. Då suger det ju inte totalt :P Själv sitter man och hoppas ända tills det blir fucked up :P Fast det är inte så hemskt ändå. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Funkar :) ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 22 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2008 Nazareth - Love Hurts Jåå :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.