StriD Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Hade dans i lågstadiet :( Värst va d när man fick dansa me en tjej me hela händerna fulla me vårtor :( USCH!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Vi hade Dans vi fick dansa för 6:orna pinsamt va?? Men dom var tvungna att dansa för oss en skolkade tillomed. Men nu har vi musik ännu tråkigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 det ingår i våra idrottsbetyg, hatar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Stackars er Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Vi har inte dans dag och jag gillar inte att dansa för det hände en grej på ett dico så att jag slutade med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 vi ska ha dans om en vecka typ eller nåt :( htar det jag är ganska blyg av mig också :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Vi har inte dans dag och jag gillar inte att dansa för det hände en grej på ett dico så att jag slutade med det... vad hände? snälla berätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 21 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2004 Vi har det en gång till. Det är alla 5:or på hela skolan. Det är ju Skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.