Tewhaten Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Själv har jag : Bild (för man inte behöver jobba på det :D) Ähh....No Lab e sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 26 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2008 Idrott, bild och musik typ xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Språkval! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Usch nej jag valde franska och det är hur svårt som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Usch nej jag valde franska och det är hur svårt som helst!Du skulle valt spanska istället. :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Engelska e jävligt kul o vår lärare e bäst. :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Skola= tråkigt, men om jag måste välja så blir det hmm.. bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Ensemble = vi delar upp oss i grupper om ca 5st och väljer en låt att jobba med och sen rockar vi loss på redovisningen :'D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Muisk. men bara när man får spela bra musik eller kolla på youtube :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 vet inte ricktigt men det är nog idrott men kemi är också kul för vår lärare gillar när saker sprängst, vissa lärare skulle ju vilja att vi alldrig håller på med nått sånt men han kastar istället ett halvt kg natrium i en sjö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Idrott. Bra på att kämpa om bollar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Idrott och NO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.