Musten Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Tja, Vem ska köpa Mario Kart Wii? Själv så beställde jag det idag. Det verkar bara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiifan1 Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 jag ska ha det men jag har ej råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Har ochså bokat de från webhallen. Tror Mario Kart kommer säljas ut på en dag;). Bokade för treveckor sen hoppas jag får första leveransen ^^. Online drägel Online Drägel Online Drägel :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Kanske, Vet ej beror p om jag blir Super Less på Mario & Sonic at the olympic games. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Men jag undrar en sak. Dom har sagt att man ska kunna spela med en polare på splitscreen på online men hur många polare? Bara en`? Skulle vara mer soft med 4 polare splitscreen online^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Jag! ^.^ Längtar som f*n till 11e April. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Jag! ^.^ Längtar som f*n till 11e April. Jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Ska nog beställa det snart. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 jag ska köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 jag ska köpa det.Om du ska göra det i en affär lär du få vänta länge. :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 jag ska köpa det.Om du ska göra det i en affär lär du få vänta länge. :3 ska nog boka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 jag kanske ska köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.