Lander Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Vart sugen på att skaffa ett wii nu när Mario kart wii kommer. jag var elite förut på mario kart double dash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Jag ska köpa wiin nu nästan bara för mario kart, haha nej kanske inet riktigt. men när jag såg det blev jag ännu mer övertygad att köpa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Ja allihop i kör: Mario Kart Ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Ja allihop i kör: Mario Kart Ftw!Jag ska iallafall ha den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Så j*vla fettttt att man kan köra det online också haha f*n va det kmr äga <längtar som fannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Så j*vla fettttt att man kan köra det online också haha f*n va det kmr äga <längtar som fannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn> *Längtar också som fannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkutt0 Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Jag har bokar Mario Kart Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snusmumriken Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Jag bokade det för nån vecka sen, och fick det idag! Fast jag har inte hämtat det än, men när jag har gjort det så skriver jag upp min Friendcode. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Bokade ett på Game precis. >:3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datachips Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Jag gick till games och bokade i tisdags :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 Mario Kart ftw! Jag ska chansa på att gå på stan i malmö imorgon å kolla, annars får jag väl boka det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snusmumriken Skrivet 10 April 2008 Rapport Dela Skrivet 10 April 2008 (redigerat) Nu har jag hämtat det! Friend Code: 1848-1787-7000 Redigerat 10 April 2008 av The Legend Of Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.