Gäst TheWho Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Vet inte om den är postad, men det finns säkert de som inte har sett den. Det är andra gången Björn Gustavsson snackar om WoW i parlamentet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Finns många såna trådar men dom är ganska döda.Första gången man såg den så garva man ju lite.Du kan ju också lägga upp första delen.Den är också ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Finns många såna trådar men dom är ganska döda.Första gången man såg den så garva man ju lite.Du kan ju också lägga upp första delen.Den är också ganska bra.Mjo, första delen var bättre tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Vet inte om den är postad, men det finns säkert de som inte har sett den. Det är andra gången Björn Gustavsson snackar om WoW i parlamentet. Det roliga var hans utbrott :) Men jag satsar på att han spelar WoW själv med tanke på all information han får fram :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sundbornsgoif Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 looool!bäst var ju när han sa"anders du är ju precis some en priest som inte healar"! ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Båda är jätte roliga! Han är riktigt rolig Björn Gustavsson :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 (redigerat) Den med datorn som drog säger han fel han säger. Han glömde att äta sova. Och vara uppträda agresiv mot sina föreldrar det ska va och han var agresiv mot sina föreldrar Redigerat 30 Mars 2008 av Animator Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 (redigerat) Vet inte om den är postad, men det finns säkert de som inte har sett den. Det är andra gången Björn Gustavsson snackar om WoW i parlamentet. Hur får ni såna rutor? Jag vet nu Redigerat 31 Mars 2008 av Angelo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Den med datorn som drog säger han fel han säger. Han glömde att äta sova. Och vara uppträda agresiv mot sina föreldrar det ska va och han var agresiv mot sina föreldrarNej, det var ingen felsägning. Han glömde uppträda aggresivt mot sina föräldrar. Då kan man ju ana att något är snett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Vet inte om den är postad, men det finns säkert de som inte har sett den. Det är andra gången Björn Gustavsson snackar om WoW i parlamentet. Hhaha, garvar igen.Jag fick fnatt när jag såg det på tv. Men som sagt, han verkar ju veta en hel del om WOW så han är nog en spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Vet inte om den är postad, men det finns säkert de som inte har sett den. Det är andra gången Björn Gustavsson snackar om WoW i parlamentet. Hhaha, garvar igen.Jag fick fnatt när jag såg det på tv. Men som sagt, han verkar ju veta en hel del om WOW så han är nog en spelare. gah, ja vill ju besegra illidan :( de e mitt andra mål efter att ja har klarat de mål som fick mej att börja spela WoW: besegra onyxia :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 asg!! asgarvar roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.