pokemon Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag undrar om nogon tycker att mar ska få köra krigs spel om man är 11 ar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag tycker att man ska få det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Det beror på det finns en del personer som jag inte skulle tilllåta att spela sånt även om dom var 15.. Igentligen tycker jag nog inte att man ska få det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 Det beror på(kanske)jag spelar ju inte krigs spel men jag tycker att barn under 8 år inte ska spela krigs spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr_Chef Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag undrar om nogon tycker att mar ska få köra krigs spel om man är 11 ar små barn ska vänta det är bäst så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag tycker vilken ålder som helst jag menar små barn skulle bara sig hihi jag pang pang och då ramlade hans mat som han hade i på sig på golvet hihi roligt. eller så skulle de börja lipa men de skulle knappast ta up en kniv och döda nån eller kanske skit sammas de är ändå så korkade^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 nja..vet inte riktigt.det ända spel som jag spelar är cs xom ma skjuter på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 18 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2004 jag gillar civ 3 play the world och det e ett strategispel... inget som man kan ta efter, (försök själv att skaffa dig en k-pist ele pansarvagn...) så det tycker jag vem som helst kan spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Nja, berors på men jag tycker att man ska få det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 det beror på precis som broder kassler sa, e det som civ så e det knappast nån som kan ta efter det, men kör man nåt ta upp en kniv och stoppa in den i en annans kropp, så kan ju dem under 11 faktiskt göra likadant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 jag tecker att battelfeald ska bli 11 och cs men inte half life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Memmi Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 man ska inte bry sig om sånt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.