ThaNooB Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Aa, Nod32 är väldigt bra får jag säga, har haft några virus, kanske trojan t.o.m. De är borta nu iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Fick norton när jag köpte datorn men vet inte ens hur jag får bort det ifrån burken. AVG är helt klart bäst om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Fick norton när jag köpte datorn men vet inte ens hur jag får bort det ifrån burken. AVG är helt klart bäst om du frågar mig.kontrollpanelen lägg till och ta bort program ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 (redigerat) Ah, tackar, men jag får fortfarande inte bort skiten ifrån hårddisken. (Än är man lite noob på datorer) Redigerat 28 Mars 2008 av nacho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Ah, tackar, men jag får fortfarande inte bort skiten ifrån hårddisken. (Än är man lite noob på datorer)prova i fel säkert läge också, starta om datorn å tryck på f8 medans den startar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Vet ni varför ni inte har fått några virus (...) när ni har haft Norton? Det är därför Norton är så dåligt att det inte kan hitta virusena! :D Nod32 är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Okej om ni nu vill veta varför norton är så dålig så lysna här då Min dator det va seg och konstig så jag trode jag hade virus sökte med norton(tog typ 2timmar eller mer <_< ) Men jag hita inget virus så jag laddade ner AVG Free testade och jag hitade 5-7 virus så skrota norton det hitar inga virus nästan Haha, lol. 5-7 virusar. Skulle inte tro att det var dom som gjorde din dator seg. Du har nog bara en dålig dator. För jag hade 21 virusar på min data och då märkte jag ändå knappt att den blev segare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Okej om ni nu vill veta varför norton är så dålig så lysna här då Min dator det va seg och konstig så jag trode jag hade virus sökte med norton(tog typ 2timmar eller mer <_< ) Men jag hita inget virus så jag laddade ner AVG Free testade och jag hitade 5-7 virus så skrota norton det hitar inga virus nästan Haha, lol. 5-7 virusar. Skulle inte tro att det var dom som gjorde din dator seg. Du har nog bara en dålig dator. För jag hade 21 virusar på min data och då märkte jag ändå knappt att den blev segare. lol du kanske hade trojaner, det är inte så j*vla ofta man får virus mest trojaner dessutom finns det ju olika virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Ah, tackar, men jag får fortfarande inte bort skiten ifrån hårddisken. (Än är man lite noob på datorer) Ere kvar filer på HDn som "fortfarande används"? Hade samma problem med ZoneAlarm. Finns program som kan ta bort sånna filer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Vet ni varför ni inte har fått några virus (...) när ni har haft Norton? Det är därför Norton är så dåligt att det inte kan hitta virusena! :D Nod32 är bäst. The man is right. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 är kaspersky bra...? i så fall hur tar man bort virus med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Norton är krångligt.... och för säkert... kör just nu kaspersky, ska köpa F-Secure ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.