Torayami Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Mitt Nes slutate fungera för en tid sen och nu försökte jag laga det. Fick svara från en sida att jag måste byta 72 connector så jag gjorde det. Funkar fortafarande inte. Några tips. Jag har rengjort det så gott jag kunnat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 12 April 2008 Rapport Dela Skrivet 12 April 2008 Öhhh, kolla strömkabel mm. ^O) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 har du hederlig gammal tjock-tv? för tror ej att det fungerar så bra på lcd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Här kan väll jag passa på att fråga... Har samma problem provat med både LCD och en gammal tjock-tv. tjock-tven funkar ibland LCD provade jag bara ett tag sedan flytade jag upp Nintendot den till övervåningen och har inte pallat ta ned den igen. Någon som vet vad felet är och om det krävs, vart billigaste reparations-stället är (I Stockholm.) om man inte kan återgärda det själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg