Gäst Frozen star Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 vi har brevvänner i kina, japan, tyskland, usa och kanada. och typ nästan ingen kan engilska. :( (så det är lite jobbigt att skriva till kineserna och japanerna när de e på dåligt humör. för då är de helt galna, för då skriver de helt oförståliga saker. :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 22 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 (Jojjon @ 19/03-2004 18:12:30) Inte gäster.. Men vi brevväxlar med japaner coolt, idag harnvi åkt scooter med ryssarna och ikväll ska vi ha disco till tolv på natten med ryssarna såklart och igår va vi på paradisbadet i övik, fast ikväll ska dom åka buäääh :( f*n va dåligt du ljuger ryssar mm säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 22 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2004 ja lovar dom har faktist vart hos oss på skolan och vi har åkt scooter, åkt till paradisbadet haft disco till tolv m.m jag lovar det har vi gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Inte gäster.. Men vi brevväxlar med japaner Vi har haft en från japan i vår klass..... .:JAG:.för jag kommer från japan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 det ända vi har haft e en från Norrland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
budo_5 Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 (redigerat) jag är jojjons klass kamrat och jag kan inntyga att det är sant .....det där med ryssarna Redigerat 5 April 2004 av budo_5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 (ShatterHand @ 22/03-2004 20:20:32) (Jojjon @ 19/03-2004 18:12:30) Inte gäster.. Men vi brevväxlar med japaner coolt, idag harnvi åkt scooter med ryssarna och ikväll ska vi ha disco till tolv på natten med ryssarna såklart och igår va vi på paradisbadet i övik, fast ikväll ska dom åka buäääh :( f*n va dåligt du ljuger ryssar mm säkert Det är ju normalt o gå o bada me kompisar o ha party till sent på natten eller har du dina partyn mitt på dan lr? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jojjon Skrivet 5 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 (redigerat) (Imaginary @ 05/04-2004 16:27:27) (ShatterHand @ 22/03-2004 20:20:32) (Jojjon @ 19/03-2004 18:12:30) Inte gäster.. Men vi brevväxlar med japaner coolt, idag harnvi åkt scooter med ryssarna och ikväll ska vi ha disco till tolv på natten med ryssarna såklart och igår va vi på paradisbadet i övik, fast ikväll ska dom åka buäääh :( f*n va dåligt du ljuger ryssar mm säkert Det är ju normalt o gå o bada me kompisar o ha party till sent på natten eller har du dina partyn mitt på dan lr? :o Ahhh är det ofta man åker till paradis bad med klassen B) Redigerat 5 April 2004 av Jojjon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Vi har haft en besökare från england. (Han var lärare och skulle bara se hur vi studerade) :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 vi har haft nåra från finland, danmark....mer vet ja inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 vi har utländska gäster jämt! hemma så har vi haft en från scotland. men annars så har vi haft gäster till pappas företag nästan bara polacker och tyskar och så vidare. men en gång hade vi gäster från indien! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.