Hoppa till innehåll

Xbox 360, Erbjudande!

nixXz

Rekommendera inlägg

dom har ett bra på ebgames nu det kostar 2900, det är premium (vet inte om det är med hdmi) och du får med 1 extra trådlös handkontroll och du får välja ett spel mellan några olika tex: halo 3,gears of war,scene it och några till, och för 1000kr extra får du ett elite i stället med samma saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dom har ett bra på ebgames nu det kostar 2900, det är premium (vet inte om det är med hdmi) och du får med 1 extra trådlös handkontroll och du får välja ett spel mellan några olika tex: halo 3,gears of war,scene it och några till, och för 1000kr extra får du ett elite i stället med samma saker.

Ja det var ganska hyffsat men skulle gärna se ett paket för runt 2500kr, spel behöver inte följa med.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

h*lvetes bra erbjudande..

Om jag var nixXz skulle jag utan tvekan lägga 400 spänn extra för det super packetet.

Själv skulle man då lägga 1400 för en elite såklart.

Men kolla blocket om du lägger ribban på 2500kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

h*lvetes bra erbjudande..

Om jag var nixXz skulle jag utan tvekan lägga 400 spänn extra för det super packetet.

Själv skulle man då lägga 1400 för en elite såklart.

Men kolla blocket om du lägger ribban på 2500kr.

Ja men inte i närheten av Dustins erbjudande!

Ingen som vet något annat?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du tänker såhär med det hela paketet kostar 2900 och detta är lös priserna:

xbox 360 premium 2500

extra trådlös handkontroll 400

+ 1 spel (halo 3, gears of war eller scene it) 400 kr (utom om du tar gears of war)

så alltså 3300 löst och 2900 i paket mkt billigt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du tänker såhär med det hela paketet kostar 2900 och detta är lös priserna:

xbox 360 premium 2500

extra trådlös handkontroll 400

+ 1 spel (halo 3, gears of war eller scene it) 400 kr (utom om du tar gears of war)

så alltså 3300 löst och 2900 i paket mkt billigt

Ja det är billigt, men inte lika billigt som detta paket: XBOX 360 PREMIUM HDMI-VERSION + EXTRA HANDKONTROLL + PGR 4 för 2500kr.

Sedan spel behöver jag inte då jag kommer att flasha det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...