nixXz Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Hejsan! Någon som vet något bra Xbox 360 erbjudande? Gärna 2 handkontroller. Såg för någon dag sedan ett grymt bra på dustin men den är slut. Så någon som vet något? /Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 dom har ett bra på ebgames nu det kostar 2900, det är premium (vet inte om det är med hdmi) och du får med 1 extra trådlös handkontroll och du får välja ett spel mellan några olika tex: halo 3,gears of war,scene it och några till, och för 1000kr extra får du ett elite i stället med samma saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixXz Skrivet 27 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 dom har ett bra på ebgames nu det kostar 2900, det är premium (vet inte om det är med hdmi) och du får med 1 extra trådlös handkontroll och du får välja ett spel mellan några olika tex: halo 3,gears of war,scene it och några till, och för 1000kr extra får du ett elite i stället med samma saker. Ja det var ganska hyffsat men skulle gärna se ett paket för runt 2500kr, spel behöver inte följa med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 dom har ett bra på ebgames nu det kostar 2900, det är premium (vet inte om det är med hdmi) och du får med 1 extra trådlös handkontroll och du får välja ett spel mellan några olika tex: halo 3,gears of war,scene it och några till, och för 1000kr extra får du ett elite i stället med samma saker.h*lvetes bra erbjudande.. Om jag var nixXz skulle jag utan tvekan lägga 400 spänn extra för det super packetet. Själv skulle man då lägga 1400 för en elite såklart. Men kolla blocket om du lägger ribban på 2500kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixXz Skrivet 28 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 dom har ett bra på ebgames nu det kostar 2900, det är premium (vet inte om det är med hdmi) och du får med 1 extra trådlös handkontroll och du får välja ett spel mellan några olika tex: halo 3,gears of war,scene it och några till, och för 1000kr extra får du ett elite i stället med samma saker.h*lvetes bra erbjudande.. Om jag var nixXz skulle jag utan tvekan lägga 400 spänn extra för det super packetet. Själv skulle man då lägga 1400 för en elite såklart. Men kolla blocket om du lägger ribban på 2500kr. Ja men inte i närheten av Dustins erbjudande! Ingen som vet något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 om du tänker såhär med det hela paketet kostar 2900 och detta är lös priserna: xbox 360 premium 2500 extra trådlös handkontroll 400 + 1 spel (halo 3, gears of war eller scene it) 400 kr (utom om du tar gears of war) så alltså 3300 löst och 2900 i paket mkt billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixXz Skrivet 29 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 om du tänker såhär med det hela paketet kostar 2900 och detta är lös priserna: xbox 360 premium 2500 extra trådlös handkontroll 400 + 1 spel (halo 3, gears of war eller scene it) 400 kr (utom om du tar gears of war) så alltså 3300 löst och 2900 i paket mkt billigt Ja det är billigt, men inte lika billigt som detta paket: XBOX 360 PREMIUM HDMI-VERSION + EXTRA HANDKONTROLL + PGR 4 för 2500kr. Sedan spel behöver jag inte då jag kommer att flasha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.