Gäst YoTo Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Har man förnuft så har man..:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Inget särskilt. Men om jag måste säga så säger jag HBK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Jag e också frn GBG silver star HEJA ÖIS HEJA ÖIS VI SKA VINNA HELA DAN TRALALA :D Sngen var hemma gjord :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 :lol: den var kul :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Som sagt den var hemma gjord ska nog sjunga den på nån match Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 Italien: AC Milan England: Manchester City Frankrike: Bordeaux Spanien: Barcelona Tyskland: Shalke 04 Allsvenskan: Hammarby Superettan: Boden Div 2: Umeå FC Div 3: IFK Holmsund Div 4: Mariehems SK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 AIK,, såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2004 svenska allsvenskan -örgryte engelska premier league-arsenal serie a -milan spanska div 1-real madrid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 glömde säga barca!ole ole ole ole barca la barca! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.