Gäst zego Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Skrivet 19 Mars 2004 jag har en fråga till ADMIN varför syns inte bilden direkt när man laddar upp den? för när jag laddar upp en egen avatar så kommer min gamla upp varför det? Citera
Heaz Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Skrivet 19 Mars 2004 jag har en fråga till ADMIN varför syns inte bilden direkt när man laddar upp den? för när jag laddar upp en egen avatar så kommer min gamla upp varför det? Det kan va att den filtypen inte är tillåten! Citera
Rallypacker Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Skrivet 19 Mars 2004 Ifall den inte funkar så står det att det har blivit fel... Citera
Gäst zego Skrivet 19 Mars 2004 Rapport Skrivet 19 Mars 2004 Ifall den inte funkar så står det att det har blivit fel... mm men det tar typ en dag innan den kommer upp! Citera
admin Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Skrivet 20 Mars 2004 Gör man rätt så kommer den upp på en gång, gör man fel så kommer den inte alls. Pröva att döpa om filen till något annat innan du lägger upp den. Citera
j0hn Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Skrivet 20 Mars 2004 Kan det inte vara så att den gamla bilden ligger kvar i webbläsaren en stund eller så? *osäker* Citera
Gäst zego Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Skrivet 20 Mars 2004 Gör man rätt så kommer den upp på en gång, gör man fel så kommer den inte alls. Pröva att döpa om filen till något annat innan du lägger upp den. okej tack! :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.