Damnopp Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Jag fattar inte riktigt .... När man ska bli dark-jedi i det där templet som är sista övningen man ska typ hämta ett svärd eller nåt. Man kommer till 3 staplar typ med ljus på den vänstra som man ska flytta till den högra kan nån säga vilken ordning man ska flytta dom ?Om nån vet vilken ordning skriv gärna :lol: Tomb of naga shadom hette visst templet shadow* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Ok, här kommer ordningen. Vänster -> Mitten Vänster -> Höger Mitten -> Höger Vänster -> Mitten Höger -> Vänster Höger -> Mitten Vänster -> Mitten Vänster -> Höger Mitten -> Höger Mitten -> Vänster Höger -> Vänster Mitten -> Höger Vänster -> Mitten Vänster -> Höger Mitten -> Höger. Tror det bör stämma, kan komma något ynka fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Damnopp Skrivet 29 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Tack men asså vad finns bakom dörren när man har gjort det för jag gick en annan väg och hittade star-mappen och svärdet jag behövde :lol: ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkuttO Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Hur f*n ska vi kunna veta det?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkutt0 Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Hur f*n ska vi kunna veta det?! Varför härmar du mig med press,bild och namn.Den endaste skillnaden på våra namn är att jag har en 0 i mitt nam och du har ett O i ditt namn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Jag trodde att han var du först :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg