Hoppa till innehåll

Nån Mening Alls?

Rekommendera inlägg

Finns det överhuvudtaget nån idde att spela rs om man inte är member?

Jag ifrågasätter detta för att jag inte får köpa member och det måste göras via kort, å jag har inget eget.

Finns knappt nått å göra om man inte är member...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror det bara är i Canada och nåt till land, men du kan väl skicka ett brev med pengar till Jagex. Eller så kan du betala via PayPal och sånt.

Ja, kände också att Rs var jätte jätte tråkigt även fast jag var member då gjorde jag en ny gubbe som jag bara tränar en enda skill på, jag tränar bara mining på min lvl 9 och jag har tjänat väldigt mycket på det. Sen kör jag ibland på min main. Testa att göra en ny gubbe sen tränar du bara en enda skill fast jag tycker inte du ska ta mining direkt när du är lvl 3 iallfall inte om du ska mina i Al-Kharid hahaha, det gjorde jag :P fast jag använder bara en bronze pick nu. Min kompis IRL och jag har en lvl 9 var som bara tränar mining och han hade en rune pick men den sålde han. Jag har inte köpt nån bättre pick fast ändå. Det är roligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

med eller utan member suger runescape.

då kan du dra från detta forumet.

ontopic:

du kan bli member via telefon/mobil nu kostar 75 kr eller nåt men de är upptagna för det mesta så du måste ha tur för få de.

Men det är ju typ 30 Kr dyrare och det finns billigare sätt, men det är ju ett alternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

med eller utan member suger runescape.

då kan du dra från detta forumet.

ontopic:

du kan bli member via telefon/mobil nu kostar 75 kr eller nåt men de är upptagna för det mesta så du måste ha tur för få de.

Men det är ju typ 30 Kr dyrare och det finns billigare sätt, men det är ju ett alternativ.

många föräldrar vill inte skriva credit card number etc på internet så många andvänder mobil/telefon.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst TheOracle

Har du ett bank konto eller föräldrarna så kan du skapa ett PayPal konto... Du kan skicka pengar från din bank till PayPal som du sedan betalar med på RuneScape. Det blir väldigt säkert. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...