Brawler Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Det verkar ha blivit en trend att gå runt med Koss Porta Pro hörlurar. Äre någon som har sånna? Jag köpte en för 349:- (Teknikmagasinet) för några dagar sen. De är grymma, ganska bra ljud men de var inte så sköna som jag trodde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Ah, har märkt samma sak :P Tycker inte de är bekväma, och ljudet är bra, men inget att skryta med- Men ändå har designen gjort den till en trendpryl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Har ocskå sådana, använder dom aldrig. Obekväma men ljudet är jätte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Min bror har såna.. Tror att dom är bra fast jag använder bara mobilen när jag lyssnar på musik så jag har headset med öronkrok :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 fr´åga... e det bara jag som tkr dom ser almänt plastiga tunna och väldigt lätt krossbara ut? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Aldrig sett någon med sånna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Har ocskå sådana, använder dom aldrig. Obekväma men ljudet är jätte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 11 April 2008 Rapport Dela Skrivet 11 April 2008 Det är bara onödigt och fult, man kan ju lika gärna ha en radio med sej. Öronsnäckor är ju absolut tillräckligt. Jag fattar inte vad som är vitsen med vissa nya prylar. Mp3 är ju absolut bra, men iPod? Det är ju samma sak bara att den är större. Och då dessa lurar, är det inte lättare att ha snäckor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Har ocskå sådana, använder dom aldrig. Obekväma men ljudet är jätte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 24 April 2008 Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 jag har också sånna. bra ljud, men lite obekväma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Det är bara onödigt och fult, man kan ju lika gärna ha en radio med sej. Öronsnäckor är ju absolut tillräckligt. Jag fattar inte vad som är vitsen med vissa nya prylar. Mp3 är ju absolut bra, men iPod? Det är ju samma sak bara att den är större. Och då dessa lurar, är det inte lättare att ha snäckor? Du Kan få Tinitus mycket lättare med snäckor då ljudet går rakt in i hörselgången och skadar sinneshåren, Medans om du har ett par vanliga hörlurar så går ljudet ut på sidorna också. Jag kanske förklarar lite dåligt men jag minns inte så mycket när vi pratade om det här på Biologin xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Det är bara onödigt och fult, man kan ju lika gärna ha en radio med sej. Öronsnäckor är ju absolut tillräckligt. Jag fattar inte vad som är vitsen med vissa nya prylar. Mp3 är ju absolut bra, men iPod? Det är ju samma sak bara att den är större. Och då dessa lurar, är det inte lättare att ha snäckor? Ipod nano (Liten som f*n väger typ 40 gram) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.