Hoppa till innehåll

Oblivion


Angelo

Rekommendera inlägg

Okej hej jag undrar villket som är det näst starkaste vapnet i Oblivion IV Umbra sword är starkast vet jag.

och det näst starkaste vapnet är det ett quest item som Umbra?

Har bara en liten fråga. Varför vill du veta det igenteligen?

Och om det är så att du bara vill ha bra vapen så är det ju bara att ladda ned någon mod med nåt vapen som skadar mer än alla "vanliga" vapen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Okej hej jag undrar villket som är det näst starkaste vapnet i Oblivion IV Umbra sword är starkast vet jag.

och det näst starkaste vapnet är det ett quest item som Umbra?

Har bara en liten fråga. Varför vill du veta det igenteligen?

Och om det är så att du bara vill ha bra vapen så är det ju bara att ladda ned någon mod med nåt vapen som skadar mer än alla "vanliga" vapen.

 

Hur gör man det???

Och jag ville ha det för att Umbra är ett quest item och man kan inte slänga ut det så det är jobbigt att ha det hela tiden men det är starkt :P

men nu har jag Longsword of winter nån som vet nåt bättre?

 

Så nu hitade jag dom på internet dom 3 bästa Chillrend, Goldbrand och Umbra om man inte räknar med dom i shivering isles

 

Men hur läger man in såna moddar eller får tag på dom kan dom skada hur mycket som helst? och kan man göra egna och är det lätt?

Redigerat av Angelo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har Oblivion installerat just nu. Men jag kan säga på ett ungefär hur du ska göra om du vill installera mods. Detta är sättet man använder för dom flesta moddsen:

1. Gå in på en sida som erbjuder ett stor utbud av moddar(jag rekomenderar http://tesnexus.com/)

2. Ladda ned en mod som du tycker verkar vara bra

3. Packa upp modden(moddarna ligger oftast i ZIP-filer) till data mappen i Oblivion mappen på din dator. Om det kommer upp en skylt som säger att det redan finns en mapp med samma namn så trycker du bara på att du ska ersätta den.

4. Starta Oblivion och i start menyn som kommer upp före du har startat hela spelet så gå du in på "Data files", där ska din mod nu ligga och då är det bara att kryssa för den och starta spelet.

 

Hoppas du förstod någolunda vad jag menade. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det starkaste jag kommit över förutom Umbra är nog en två-handare som jag fann i en Oblivion Gate någonstans ( Nära Leyawynn är en gissning. ) Och enchantade själv med shock damage. Den var mycket starkare än Chillrend.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Har Oblivion installerat just nu. Men jag kan säga på ett ungefär hur du ska göra om du vill installera mods. Detta är sättet man använder för dom flesta moddsen:

1. Gå in på en sida som erbjuder ett stor utbud av moddar(jag rekomenderar http://tesnexus.com/)

2. Ladda ned en mod som du tycker verkar vara bra

3. Packa upp modden(moddarna ligger oftast i ZIP-filer) till data mappen i Oblivion mappen på din dator. Om det kommer upp en skylt som säger att det redan finns en mapp med samma namn så trycker du bara på att du ska ersätta den.

4. Starta Oblivion och i start menyn som kommer upp före du har startat hela spelet så gå du in på "Data files", där ska din mod nu ligga och då är det bara att kryssa för den och starta spelet.

 

Hoppas du förstod någolunda vad jag menade. ;)

Den sidan va seg och mycket spam

palla bli medlem på den orkar inte skaffa moddar då

Redigerat av Angelo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...