maka Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Som ni ser i rubriken.Jag har läst ett par trådar som handlar om SSBB och jag har set att dom t.ex skriver"Har provat SSBB hoss min kompis och det är det bästa spelet som har SLÄPPT till wii"vet nån om det har släppt?och var?jag kommer att boka det men om det redan har släppt kan jag ju lika gjärna köpa det.snälla nån säg om det har släppt :( .Tack för hjälppen de som skriver in :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 28 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2008 Det är släppt i USA och Japan, inte här i Europa, här kommer det väl tidigast i typ, Juni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Det är släppt i USA och Japan, inte här i Europa, här kommer det väl tidigast i typ, Juni?Typ, och när man har en icke fungerande Freeloader så är man bitter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maka Skrivet 29 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 (redigerat) Oki blev lite rädd där att jag skulle boka det i onödan.(Download suger).Tack för hjälpen :gitarr: Redigerat 29 Mars 2008 av maka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 har för mig att jag hört att det ska komma nån gång i mitten/början av april Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 Det har inget fast release datum, det KAN till och med komma i maj! (liten chans) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 (redigerat) Längtar ;D Redigerat 4 April 2008 av Rullis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 who doesn`t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 who doesn`tI don't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 inte? Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Inte jag heller, för det suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 Melee var kul tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.