Gäst Keylogger Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Fy f*n va jag garva när jag såg denna, de är så jäkla patetiska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Man har lust att gå fram och slå ner dom på plats och sparka på dom tills dom blir blodiga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Det är alltid lika roligt att see på när fjortisar tjaffsar^^ Denna video var ju extremt härlig :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animator Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 LOL :D Älskar skåningar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 värsta är ju att dom tror att dom är "coola". haha f*n vad töntiga xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Hehe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 "coola" cyklar hade dom iaf xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Fy f*n va jag garva när jag såg denna, de är så jäkla patetiska Sett den förut, men visst blev man på gott humör på ett sätt och irriterad på ett annat sätt :)f*n fick man chansen och smocka dem en efter en (förutom tjejerna) så skulle man få väldigt skön skadeglädje med sig :) Aja, har inte stött på sånna fjortisar i Stockholm, sådana härjar i Linköping och Skåne, fjortisarna i Stockholm är stekarleksaker som ville verka lika mogna som 20åringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Jisicken, de är verkligen patetiska.. Det mest ironiska är att hela deras gäng låter som 10 åringar. ( Rösten, asså ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 ja.. drack dom öl där eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Antagligen, men deras sätt att bete sig får mig att tro att det var hallonsoda som de hällt i ölburkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snoppkalle Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Antagligen, men deras sätt att bete sig får mig att tro att det var hallonsoda som de hällt i ölburkar. Word, var det bästa jag hört på läng. Patetiska Fjööörtiizzaaar. Mår illa när jag hö skånska. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.