Moviemaker Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Jag undrar om det finns en guide som kan visa var man kan hitta vapen som t. ex Minigun eller Rocket Launcher, för jag har fastnat på ett uppdrag, (High Noon) och jag behöver kraftigare och säkrare vapen. Om någon kan så länka en guide där står var man kan hitta sånna vapen. Det är på ps2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Jag undrar om det finns en guide som kan visa var man kan hitta vapen som t. ex Minigun eller Rocket Launcher, för jag har fastnat på ett uppdrag, (High Noon) och jag behöver kraftigare och säkrare vapen. Om någon kan så länka en guide där står var man kan hitta sånna vapen. Det är på ps2. Här har du. ;) http://www.cheatcc.com/imagesccc/grandtheftautosanandreas-weapons.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 det du cyper, det var inte dåligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Wow. Har alltid letat efter katana. Bra karta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Det är bara att söka på Google -> Bilder. Väldigt avancerat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 haha, ja det är avancerat :P nä men det visste jag faktiskt inte att dom hade kartor på google asså över GTA saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg