cod4raptor Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 funkar xbox spelen till xbox 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 ja de gör dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2008 Inte alla, och du lär ha hårddisk och ladda ner uppdateringar från Xbox Live, men annars funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cod4raptor Skrivet 30 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 okey :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Här e Xbox spelen som funkar på Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cod4raptor Skrivet 31 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Här e Xbox spelen som funkar på Xbox 360. är det dom gröna som går till xbox360?eller alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Alla som står på listan, de i svart text och de i grön text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cod4raptor Skrivet 1 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Alla som står på listan, de i svart text och de i grön text. ok :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixXz Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Lånar tråden lite, nyss köpt en Xbox 360 Premium. Det jag funderar över är att jag tycker den låter så mycket skall den göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Japp, mitt låter rätt mycket också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LEwmpZ Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 mitt låter också mycket :S tycker det är lite dåligt av MS att den gör så , borde fixa bättre fläktar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 13 April 2008 Rapport Dela Skrivet 13 April 2008 Lånar tråden lite, nyss köpt en Xbox 360 Premium. Det jag funderar över är att jag tycker den låter så mycket skall den göra det? Det har xbox 360 fått som vad som är negativ hos konsolen (förlåt om det blir lite kompliserat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.