Gäst Mindtwistah Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Är detta på riktigt eller bara ett tv-program? För jag har sett Judge Judy på TV4 plus förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Ganska säker på att Judge Judy är på riktigt väl? Dock aldrig direkt kollat på programmet så kan inte säga nåt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Det är bara det, att det låter för oseriöst. Jag tror inte att en riktig domare får förolämpa försvararna. Och lite för humoriskt. Så vitt jag vet så är domare "tråkiga" i domstolen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Poison Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Det är en riktig domare. Riktiga fall, riktiga personer och riktig(a) domare. Det är inte högsta domstolen, utan folk stämmer annat folk via den. Hon utreder inte mord och andra brott, utan stämmningsansökan bara, så vitt jag vet(På TV-programmet alltså). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 har sett den på tv 4 plus:D riktig bra program ska jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 haha, det var ballt. Det ballaste var: "If you live to be 150, ur not gonna be as smart as I am in one finger." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 OMFG, Judge Judy är exakt som en av mina lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.