CrazyBarrie Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Skrivet 31 Mars 2008 Jodå det funkar för vista =) Själv har man ju Windows XP :) Men hur du ska ladda ner det fortare så ska du ta den 5:an tror jag det är, där du laddar ner ;] 5an ? du kan välja olika ställen att ladda från välj ATOMIC GAMER, har för mig att det tar korstast tid ;) (tror det ska va nått runt 1h, tog det för min kompis) Citera
TecWizard Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Skrivet 31 Mars 2008 (redigerat) Det hanldar om för det mesta vilken hastighet man har, men även var man laddar ner det ifrån. Dessutom sa du att du hade trådlöst och det dra ner på hastigheten ännu mer. Ifall man kan hastigheten för sig bredband är det mycket lätt att räkna ut hur lång tid det kommer att ta att ladda ner en viss storlek. Kan skriva hur om det efterfrågas. Redigerat 31 Mars 2008 av SilverKnight Citera
KrigKrigFPS Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 Tog 20 minuter för mig från download.com Citera
Spliffor Skrivet 1 April 2008 Rapport Skrivet 1 April 2008 Konstigt att det inte funkar för mig på vista, på min andra dator med xp funkar det perfekt men där är det att det går inte att spela med den gamla datorn för det laggar hela tiden Nån som har haft samma problem: När man startar det och trycker på start så att gameguard kommer upp så laddar det lite sen stängs det ner igen utan att hända något Citera
KrigKrigFPS Skrivet 2 April 2008 Rapport Skrivet 2 April 2008 hur stort är flyff?Typ 600-700 mb. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.