purjo Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Idag så drar Allsvenskan igång igen! Vad tror ni om årets upplaga? Vilka vinner? Vilka åker ur? Vem blir årets värvning? Årets Överraskning? Årets besvikelse? Vem blir årets skyttekung? Skriv era funderingar, hur ni tippar o.s.v.. Allsvenskan i år kommer nog bli lika jämn som förra året, och eftersom jag är för lat för att tippa hela Allsvenskan så tippar jag top 4 och de två som åker ut. 1.Kalmar FF 2.Hammarby IF 3.Helsingborg IF 4.IFK Göteborg Åker ur gör Ljungskile och Örebro Årets värvning är enligt mig väldigt uppenbar, Rami Shaaban. Svensk landslagskeeper i Allsvenskan, kan bara bli succé!! Överraskning vet jag inte riktigt, men Jag tror väldigt starkt på Sebastian Castro-Tello i Hammarby! Årets besvikelse blir AIK som kommer på 10e plats! Skyttekung blir Razak Omotoyossi, iallafall under våren, tror han försvinner i sommar. Som slutgiltig vinnare står tillslut Cesar Santin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Oj.. tror att IFK göteborg kommer vinna och Ljungskile åker. Men jag hejar på Gif sundsvall så klart! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 IFK Göteborg åker på storstryk imorgon emot Malmö FF. Ska bli jävligt skoj att se matchen. Forza Malmö olé, olé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 IFK Göteborg åker på storstryk imorgon emot Malmö FF. Ska bli jävligt skoj att se matchen. Forza Malmö olé, olé! Ne giffarna, giffarna ooh oh oh oh, giffarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Gifflar? O.o 1. IFK Göteborg(Att ingen tror på dom iår heller stärker bara dom) 2. Kalmar FF 3. Hammarby IF(Slår ur underläge) 4. AIK 5. Malmö FF 6. Djurgårdens IF 7. Helsingborg 8. Elfsborg 9. Gefle 10. Trelleborg 11. Örebro 12. Halmstads BK 13. GIF Sundsvall 14. GAIS 15. IFK Norrköping 16. Ljungskile Så tippar jag det i år. Årets Besvikelse - Halmstad BK's nya brasse Anselmo, det ryker panik om en brasse bor i Halmstad Överraskning - Razak Omotoyossi, att han stannar i HIF en till säsong blir en överraskning Skyttekung - Pontus Wernbloom IFK Göteborg eller Johan Oremo, Gefle IF Årets Värvning - HBK's Alexander Prent(NEC Nijmegen) Rami Shaaban, Hammarby IF(Fredrikstad) //Sladdis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Gifflar? O.oNe giffar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rambo63 Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 jag är en äkta AIKare så jag gick på matchen i dag ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2008 Topp 1: Hammarby (Tror Rami kan hålla rätt tätt i målet) 2: Aik 3: Göteborg 4: Helsingborg Bott 15: GAIS 16: Norrköping Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 D e bara jag som utvärderat ordentligt .__. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 MFF Vinner SM GULD! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 MFF Vinner SM GULD! :lol:Det här är en kille som kan sina saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LoL78 Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 (redigerat) Aik vinner äker gör Örebro och Ljungsilke :P forza aik :gitarr: Redigerat 31 Mars 2008 av LoL78 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.