Bplay Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 MFF ska vinna ^^ inte för jag tror det men man måste vara ett troget f*n! :pinch: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 31 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2008 Sundsvall hejar jag då på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 MFF ska vinna ^^ inte för jag tror det men man måste vara ett troget f*n! :pinch: En till!? Samlas skåningar! Sundsvall hejar jag då på.0-3 i baken, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 IFK GBG vinner Och Ljungskile kommer ohjälpligt sist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 jaja mff hoppas jeg på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 April 2008 Rapport Dela Skrivet 1 April 2008 Sundsvall hejar jag då på. Ja bra! Sundsvall hejar jag då på.0-3 i baken, ja. Ja men det vara bara för att en helsingborgs spion hälde gift(som gör så man blir sämre) i deras mat innan matchen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 2 April 2008 Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 Razec och Katt ligger på min + lista, den kommer snart på pressen :D IFK tar alltihopa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 3 April 2008 Rapport Dela Skrivet 3 April 2008 Ljungskile och örebro åker ut tror jag . och sm guld kommer nog HIF eller IFK gbg. vinna tror jag. Själv är jag Gaisare och tor att gais kommer typ 7 platts :D ÄLSKA GAIS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 (redigerat) älska AIK!!!! har hejat på dom sen jag var 1år! jag var på en mtach då AIK vann över gais:P men iaf heja AIK!! Redigerat 5 April 2008 av krille97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 jag var på en mtach då AIK vann över gais:P[/u][/b][/color][/size][/font]Häftigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 aa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 6 April 2008 Rapport Dela Skrivet 6 April 2008 aik hade bara tur mot gais Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.